سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 36
کل بازدید : 442006
کل یادداشتها ها : 138
خبر مایه


خواجگی هر دو عالم تا ابد

کرده وقف احمد مرسل احد


یا رسول الله بس درمانده ام

باد در کف، خاک بر سر مانده ام

بی کسان را کس تویی در هر نفس

من ندارم در دو عالم جز تو کس


یک نظر سوی من غمخواره کن

چاره ی کار من بیچاره کن


گرچه ضایع کرده‌ام عمر از گناه

توبه کردم عذر من از حق بخواه


روز و شب بنشسته در صد ماتمم

تا شفاعت خواه باشی یک دمم


از درت گر یک شفاعت در رسد

معصیت را مهر طاعت در رسد


ای شفاعت خواه مشتی تیره روز

لطف کن شمع شفاعت بر فروز


دیده ی جان را بقای تو بس است

هر دو عالم را رضای تو بس است


داروی درد دل من مهر توست

نور جانم آفتاب چهر توست


هر گهر کان از زبان افشانده ام

در رهت از قعر جان افشانده ام


زان شدم از بحر جان گوهر فشان

کز تو بحر جان من دارد نشان


حاجتم آن است ای عالی گهر

کز سرفضلی کنی در من نظر

عطار نیشابوری






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ